söndag 16 september 2012

Välkommen till min författarsida


Välkommen hit! :-)

Ni som har följt mig på min blogg Tröst för ett knytt ett antal år undrar väl varför jag tar steget att starta upp en författarsida. Jag har ju både bloggen och förlagets hemsida. Sanningen är att jag saknat ett ställe som mer uttalat handlar om de böcker jag skrivit och skriver. Tanken är därför att den här sidan ska innehålla material om och kring böckerna. Kanske också en del om mig... ;-)

Så den här första bloggsidan kommer framförallt peka ut nytt innehåll och det som är mer statiskt får ligga på separata sidor. På det sättet har du också en plats om du vill hitta information om böckerna som t.ex. vilka personer som bor ombord rymdskeppet Diligentia.

Jag hoppas att det är intressant. Än en gång välkommen hit! :-)

2 kommentarer: